novosti, članci, webinari, sekcije, predavanja, konferencije, interakcija i još puno toga
Klara Jasna Žagar
12.04.21.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja imenovalo je u srpnju 2018. godine temeljem prijave Zagrebačke županije kao osnivača Srednju strukovnu školu Velika Gorica Regionalnim centrom kompetentnosti u strukovnom obrazovanju u sektoru strojarstvo u partnerstvu sa Srednjom
strukovnom školom Samobor i Srednjom školom Dugo Selo.
Radi se o dva projekta od kojih je jedan vezan uz uspostavu infrastrukture Regionalnog centra kompetentnosti kroz izgradnju triju centara izvrsnosti u sektoru strojarstva na tri lokacije, dok je drugi
projekt vezan uz razvoj ljudskih potencijala kroz brojna stručna usavršavanja odgojno-obrazovnih radnika, modernizaciju i izradu obrazovnih srednjoškolskih programa i programa obrazovanja
odraslih.
Olga Štajhodar-Pađen
31.03.21.
Pred vama je još jedan broj Glasila HDK, uobičajenih rubrika i uobičajenog formata. U ovom broju glasila pogledajte:
- Dobitnici Povelja HDK u 2020. godini kao i dobitnici prethodnih godina
- Zanimljiv članak pod nazivom „Što je kvaliteta u razvoju novih poslovnih ideja?“
Pogledajte još vijesti iz akreditacije, normizacije, mjeriteljstva, vijesti drugih organizacija, zanimljive web stranice kao i najave raznih skupova i događanja. Vjerujem da si ih redovito pribilježite u svoje kalendare i tjedne planere.
Dragutin Vuković
31.03.21.
Izravan povod za nastanak ovog teksta je objavljivanje nove revizije norme za sustave upravljanja kvalitetom, ISO 9001:2015, te nekih rasprava koje su se tim povodom vodile. Jedna od tih rasprava je vezana za osjećaj, koji su mnogi prvobitni čitatelji norme dobili – da je novom normom ukinuto postojanje uloge menadžera kvalitete. Istina, novom normom je odgovornost za kvalitetu u najvećoj mjeri postavljena na menadžment općenito, to ne znači da su u organizaciji postali nepotrebni stručni ljudi za ostvarenje te kvalitete.
Bruno Pešec
31.03.21.
Prethodna definicija sadrži dva relativna pojma: „novo” i „vrijednost.”
- Ukoliko inovator i primatelj (korisnik) inovacije nikada prije to nisu vidjeli, onda to smatram novim.
- Vrijednost mora biti obostrana. Drugim riječima, mora biti neka korist i za inovatora, kao i za primatelja (korisnika).
- Ako je nešto novo, no ne stvara vrijednost, onda se najvjerojatnije radi o izumu. Možda će jednog dana biti koristan.
- Ukoliko nije novo, a stvara vrijednost, onda se vrlo vjerojatno radi o postepenom poboljšanju.
Purić d.o.o.
12.04.21.
Dugogodišnja tradicija i iskustvo u automobilskoj industriji, kontinuirano cjeloživotno učenje te profesionalan i etičan odnos prema poslu, zaposlenicima i klijentima, vrijednosti su poduzeća Purić d.o.o.. Započeto 1959. godine kao servis za diesel uređaje, poduzeće je danas vodeći distributer i uvoznik diesel dijelova i opreme te ovlašten partner za održavanje sustava dizelskog ubrizgavanja.
Pretplatite se na naš newsletter